Conditiile generale de garantie pentru produsele comercializate

Toate produsele comercializate de catre Sprinter 2000 S.A.  sunt noi (cu exceptia produselor in a caror oferta se specifica in clar “Produs Resigilat”) si beneficiaza de service gratuit in perioada de garantie, respectiv service contra cost in perioada post garantie.

Produsele se livreaza insotite de certificate de garantie in care sunt precizate eventualele conditii specifice de garantie, care completeaza prezentele conditii generale. Service-ul este asigurat gratuit pentru defecte de fabricatie sau vicii de material.

In conformitate cu prevederile Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului si Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu toate modificarile si completarile lor ulterioare, Sprinter 2000 S.A. declara ca produsul livrat corespunde documentatiei de executie si standardelor aplicabile.

Termenul de garantie incepe de la data mentionata in certificatul insotitor, precum si in factura fiscala care atesta vanzarea, respectiv de la data vanzarii produsului.

Serviciile de service in cadrul perioadei de garantie sunt asigurate la sediul vanzatorului sau in reteaua de service-uri partenere.

Conditii de acordare a Garantiei

Garantia se acorda la prezentarea produsului impreuna cu certificatul insotitor si a facturii/bonului fiscal care atesta achizitionarea bunului. La predarea produsului reclamat, consumatorul trebuie sa declare ce conditie tehnica nu este conforma.

Dupa constatare se stabileste daca se impune repararea intr-o perioada rezonabila de timp sau inlocuirea cu un produs nou.

Perioada de nefunctionare datorata lipsei de conformitate a produsului prelungeste in mod automat termenul de garantie; in acest sens se va face mentiunea in certificatul de garantie.

In cazul inlocuirii unui produs sau unei piese componenta, piesa noua devine proprietatea consumatorului, iar piesa defecta trece in proprietatea vanzatorului.

 Consumatorul nu poate invoca inlocuirea unui produs cu altul nou, daca remedierea produsului defect este posibila in termenul legal iar acea remediere va aduce produsul la starea de conformitate si functionare.

Vanzatorul poate refuza repararea sau inlocuirea produsului neconform aflat in termen de garantie in urmatoarele conditii:

  • Consumatorul nu poate proba achizitia si data acesteia
  • Nu s-au respectat prescriptiile producatorului echipamentului pe care s-a montat produsul
  • Produsul reclamat nu a fost montat, utilizat, depozitat sau transportat conform instructiunilor.
  • Produsul reclamat prezinta dovezi de utilizare necorespunzatoare sau neadecvata.
  • Produsul prezinta deteriorari fizice, sparturi, crapaturi, urme de patrundere lichide (daca nu este specificat ca este submersibil), de scurt-circuit sau alte semne ale unor deficiente legate de modul de transport sau utilizare.
  • Asupra produsului s-a intervenit de catre persoane neautorizate de vanzator, prezinta sigilii rupte sau semne de interventie.
  • S-au modificat etichete, serii sau coduri ce identifica produsul/lotul/data fabricatiei sau actele ce il insotesc

Existenta unui defect ce nu face obiectul unei reclamatii in termen de garantie va obliga consumatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultanta/ora si a transportului produsului tur-retur. In cazul in care clientul notificat despre neindeplinirea conditiilor de garantie refuza sa achite costurile astfel determinate si comunicate sau nu raspunde in niciun fel, produsul va fi pastrat la dispozitia acestuia 30 zile, dupa care va fi predat la deseuri.

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa conformitatii este minora.

Garantia nu acopera in nicio situatie eventualele pierderi aditionate cauzate direct sau indirect de defectarea produselor, iar furnizorul nu raspunde pentru niciun prejudiciu cauzat. Garantia acopera doar remedierea sau inlocuirea produsului.

Acceseaza magazinul nostru online Sprinter2000

Scroll to Top

Inginer vanzari

Candidatul Ideal

  • absolvent studii tehnice cu experienta si cunostinte din domeniul electrotehnic
  • experienta in vanzari B2B
  • limba engleza – avansat
  • abilitati dе comunicare si negociere
  • persoana cu initiativa si cu dorinta dе implicare si afirmare
  • permis conducere cat.B si disponibilitate deplasari

Descrierea jobului

  • ofеrtаre si consultаntа cliеnti
  • negоcierea conditiilоr cоmеrcialе si contractare
  • derulаrea cоntractеlor

Oferta (bоnusuri, beneficii):

  • pachet salarial motivant, in functie de performante; contributii sociale declarate la ANAF pentru toate sumele achitate.
  • bonusuri de performanta
  • instruiri periodice, atat in domeniul tehnic cat si al vanzarilor.
  • tichete de masa, diurne pentru deplasari interne si externe
  • autoturism de serviciu

Jobul este locat in Rasnov, insa jobul presupune si deplasari in tara.

Agent vanzari vansell (cod AV1)

Candidatul Ideal

  • Bune abilitati dе comunicare si adaptare.
  • Disponibilitate pentru o activitate preponderent dе teren.
  • Orientat spre atingerea rezultatelor dorite.
  • Studii medii.
  • Permis conducere – Categoria B.
  • Constituie avantaj experienta in operare pe tableta/smartphone,PC (excel, mail).

Descrierea jobului

  • Agеnt de vаnzаri VANSELL (negociеrе, cоntаctarе clienti noi, comеnzi, fаcturаre, livrаre si incаsarе).
  • Ofеrtare/facturаre/livrare/incasare la clienti conform rute planificate.
  • Actioneaza in sensul dezvoltarii afacerii companiei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clienti.

Responsabilitati

  • Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreaza.
  • Viziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie, conform ruting planificat.
  • Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare.
  • Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire.
  • Indeplineste planul de vanzari si incasari precum si alte obiective conexe de vanzari si distributie.

Beneficii

  • Pachet salarial atractiv – salariu fix + comision din incasari.
  • Bonusuri lunare in functie de performante (nr. clienti, vanzari,incasari).
  • Tichete de masa (30 lei/zi) si diurna (50 lei/zi).
  • Tableta si telefon de serviciu.
  • Masina de serviciu.
  • Sustinere in construirea unei cariere de succes.

Completeaza formularul de mai jos.